Obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti MISTKA SEWING s.r.o., so sídlom Hlavní třída 260/1, 736 01, Havířov, IČO: 08279918, zapísanej v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 78999, e-mail info@green-smile.sk, telefónne číslo +421 944 675 840 , adresa prevádzky Hlavní třída 260/1, Havířov, 736 01 („My“ alebo „Predávajúci“), upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva“) uzavretej prostredníctvom e-shopu na webových stránkach www.green-smile.sk.

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu [BUDE DOPLNENÉ].

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. Zmluva a podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas platnosti predchádzajúcej verzie Podmienok.

Ako určite viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a zmluva je tak uzavretá dištančným spôsobom v prostredí e-shopu, prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie e-shopu“) www.green-smile.sk.

Ak niektorá časť podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne dohodli v rámci procesu vášho nákupu na našom e-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred podmienkami.

NIEKTORÉ DEFINÍCIE

  • Cena je finančná suma, ktorú budete hradiť za Tovar;
  • Cena za dopravu je finančná suma, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, vrátane ceny za jeho zabalenie;
  • Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;
  • DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
  • Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
  • Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;
  • Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv;
  • Vy ste osoba nakupujúca na Našom e-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;
  • Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na e-shope.

VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIA

Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie e-shopu www.green-smile.sk.
Pri nákupe Tovaru je Vaša povinnosť poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke, budeme teda považovať za správne a pravdivé.
Na našom e-shope poskytujeme prístup aj k hodnoteniu Tovaru vykonanému inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zabezpečujeme a kontrolujeme tým, že prepojíme hodnotenie s konkrétnymi objednávkami, takže v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní overiť a preukázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.

UZAVRETIE ZMLUVY

Zmluvu s Nami je možné uzavrieť len v slovenskom jazyku.
Zmluva je uzavretá na diaľku prostredníctvom e-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami nad rámec Celkovej ceny teda nemusíte očakávať. Odošlaním Objednávky súhlasíte s tým, že komunikačné prostriedky na diaľku využívame.
Na uzavretie Zmluvy je potrebné, aby ste na e-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:

  • Informácie o nakupovanom Tovare (na e-shope označujete Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom „Do košíka“);
  • Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci užívateľského prostredia e-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
  • Vaše identifikačné a kontaktné údaje, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

V priebehu tvorby Objednávky môžete až do jej dokončenia meniť a kontrolovať údaje. Po kontrole údajov prostredníctvom stlačenia tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ Objednávku dokončíte. Pred stlačením tlačidla musíte ešte potvrdiť, že ste sa oboznámili s Podmienkami a súhlasíte s nimi. Na tento účel slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky zadané informácie odoslané priamo Nám.
Vašu Objednávku Vám čo najskôr po jej prijatí potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky vo forme prílohy e-mailu. Podmienky, platné ku dňu odoslania Objednávky, tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Potvrdením Objednávky dôjde k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami.

Môžu nastať prípady, keď nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, keď Tovar nie je dostupný alebo keď objednáte väčší počet kusov, ako umožňujeme. Informácie o maximálnom počte Tovaru Vám vždy poskytneme vopred na e-shope. Ak nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti pôvodnej Objednávke. Zmluva bude uzavretá, ak našu ponuku potvrdíte.

V prípade, že na e-shope alebo v Objednávke bude uvedená zjavne chybná Cena, nie sme povinní dodať Tovar za túto Cenu, a to ani v prípade, že ste obdržali potvrdenie Objednávky. V takom prípade Vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie novej Zmluvy v upravenej podobe. Nová Zmluva bude uzavretá, keď našu ponuku potvrdíte. Zjavnou chybou v Cene sa rozumie napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá bežnej cene u iných predajcov alebo chýba či prevyšuje číslica.

Ak došlo k uzavretiu Zmluvy, máte povinnosť zaplatiť Celkovú cenu.

Ak máte vytvorený Užívateľský účet, môžete vytvoriť Objednávku jeho prostredníctvom. Aj v tomto prípade je potrebné skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Proces tvorby Objednávky je však rovnaký ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, s výhodou, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

V niektorých prípadoch umožňujeme využiť na nákup Tovaru zľavu. Na získanie zľavy je potrebné vyplniť údaje o tejto zľave do príslušného poľa pri tvorbe Objednávky. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

Na základe Vašej registrácie v rámci e-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
Pri registrácii Užívateľského účtu je Vaša povinnosť uviesť správne a pravdivé údaje a v prípade zmien ich aktualizovať.
Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Je Vašou povinnosťou tieto údaje uchovávať v tajnosti a neposkytovať ich tretím osobám. Ak dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
Užívateľský účet je osobný, a preto nie je možné ho poskytnúť tretím osobám.
Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, ak ho viac ako 2 roky nevyužívate alebo ak porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

Cena je vždy uvedená na e-shope, v návrhu Objednávky a samozrejme aj v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou na e-shope a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky, sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s Cenou v Zmluve. V návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu a prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

Celková cena je uvedená vrátane DPH a všetkých poplatkov stanovených zákonom.

Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

  • Bankovým prevodom: Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 5 dní.
  • Platbou online kartou: Platba prebieha cez platobnú bránu Shoptet PAY, pričom sa riadi podmienkami tejto platobnej brány. V prípade platby online kartou je Celková cena splatná do 1 dňa.
  • Na dobierku: Platba pri doručení Tovaru. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po úhrade Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež fyzicky priložená k Tovaru a dostupná v Užívateľskom účte.

Vlastnícke právo k Tovaru prechádza na Vás až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade bankového prevodu je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.

DORUČENIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČIA ŠKODY NA TOVARE

Tovar Vám bude doručený najneskôr do 3 dní spôsobom podľa Vášho výberu, pričom môžete zvoliť z nasledujúcich možností:

  • Osobný odber na Našej prevádzke Hlavná trieda 260/1, 736 01, Havířov, v čase od 6:00 do 11:00, po predchádzajúcej telefonickej dohode.
  • Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Zásielkovňa.
  • Doručenie prostredníctvom prepravných spoločností PPL CZ, Zásielkovňa.

Tovar je možné doručiť len v rámci Českej republiky a Slovenskej republiky.

Doba doručenia Tovaru závisí vždy od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladanú dobu doručenia Tovaru Vám oznámime v potvrdení Objednávky. Doba uvedená v týchto Podmienkach je len orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

Po prevzatí Tovaru od prepravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru. V prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť neodkladne oznámte prepravcovi aj Nám. V prípade, že obal javí známky neoprávnenej manipulácie, nie je Vašou povinnosťou Tovar od prepravcu prevziať.

V prípade, že neprevezmete Tovar bez ospravedlnenia, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Tým, že Tovar neprevezmete, nedochádza k odstúpeniu od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám však v takom prípade vzniká právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy alebo Tovar uskladniť, za čo Nám od Vás prináleží úhrada. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, odstúpenie je účinné dňom, keď Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na úhradu Ceny za dopravu alebo na náhradu škody, ak vznikla.

V prípade, že dôjde k opakovanému doručovaniu alebo k zmene spôsobu doručenia z dôvodov na Vašej strane, ste povinní uhradiť Nám náklady spojené s týmto opakovaným doručením. Platobné údaje Vám zašleme na e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

Nebezpečenstvo škody na Tovare na Vás prechádza v okamihu, keď ho prevezmete. Ak Tovar neprevezmete, nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Vás v okamihu, keď ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa týchto Podmienok je Tovar bez vád, najmä:

  • Zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti a ďalším dohodnutým vlastnostiam.
  • Je vhodný na účel, na ktorý ho požadujete a ktorý sme schválili.
  • Je dodaný s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie.
  • Zodpovedá vlastnostiam, ktoré môžete rozumne očakávať od tohto druhu Tovaru.

Práva a povinnosti ohľadom práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými právnymi predpismi, najmä Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa.

Ak Tovar obsahuje vadu, môžete Nám túto vadu oznámiť a uplatniť si práva z vadného plnenia prostredníctvom e-mailu na adresu info@green-smile.sk. Na reklamáciu môžete využiť aj formulár, ktorý tvorí prílohu týchto Podmienok.

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Ak ste spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od uzavretia Zmluvy alebo od prevzatia Tovaru. Ak sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko kusov Tovaru, lehota na odstúpenie plynie od dodania posledného kusu.

Odstúpenie od Zmluvy môžete oznámiť prostredníctvom e-mailu alebo poštou na Našu adresu. Môžete použiť formulár na odstúpenie, ktorý tvorí prílohu týchto Podmienok.

Ak od Zmluvy odstúpite, ste povinní Nám Tovar vrátiť do 14 dní od odstúpenia, pričom náklady na vrátenie Tovaru znášate Vy. My Vám vrátime Cenu za dopravu len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dopravy.

Cena Vám bude vrátená do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy, ale nie skôr, než Nám bude Tovar doručený alebo preukážete, že ste Tovar odoslali späť.

ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Ak náš vzťah obsahuje medzinárodný prvok, bude sa riadiť právom Slovenskej republiky.

Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.10.2024.

SK: PRÍLOHA Č. 1 – FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

SK: PRÍLOHA Č. 2 – FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Dátum: 1.10.2024

Podpis: Ing. Michaela Tkáčová/ MISTKA SEWING s.r.o.